
var den i skrivande stund befinner sig vet vi ej


Han älskade vår fina klubb så kommer snart igen med sina kompisar




På söndag 28 juli blir det musik på verandan (om vädret tillåter). Tag med lite att grilla och njut av musik till den Hagianska solnedgången.
Bandet heter SURFMASKINEN som bjuder på bluesinspirerad hembränd musik. Det blir både klarinett och munspel.
Hoppas vi får vind till Golden Oldies LTD Edition så det inte blir en GUNG tävling!!


© 2026 ÖWC!
Tema av Anders Noren — Upp ↑